JOGA TWARZY W DOMU

Masaż roller jadeitowy linia żuchwy

Czy wiesz, że joga twarzy w domu to jeden z najskuteczniejszych, a na pewno najtańszy sposób na skuteczną walkę z oznakami starzenia oraz doskonały sposób na zwalczanie stresu. Face Yoga zapewni mięśniom Twojej twarzy domową siłownię, a Tobie kompleksową terapię liftingująco-odmładzającą.  Wszystko czego potrzebujesz to wiedza, lusterko i 20 minut treningu dziennie.  

Przeczytaj ten artykuł w 3 minuty i zmień pytania w konkretne odpowiedzi!

JAK ĆWICZYĆ JOGĘ TWARZY W DOMU?

Odpowiedź jest prosta: jak najszybciej!

W pierwszej kolejności potrzebujesz odpowiedniego przygotowania, a potem już tylko dwudziestu minut dziennie, lusterka oraz przede wszystkim systematycznego treningu i motywacji. Gdy połączysz te elementy w spójną całość, to pierwsze widoczne efekty odmłodzenia i liftingu zobaczysz już po kilku tygodniach ćwiczeń. A więc do dzieła!

Sprawdź, czego potrzebujesz, aby Twoje domowe treningi jogi twarzy były naprawdę skuteczne.

DOMOWY TRENING JOGI TWARZY

 1. Naucz się jogi twarzy

 Aby naprawdę dobrze wykonywać ćwiczenia jogi twarzy powinnaś wcześniej opanować konkretne techniki, ponieważ praktyczna wiedza to klucz do sukcesu. Wcześniejszy trening z instruktorką nie tylko zapewni Ci optymalne rezultaty, ale także uchroni przed naciągnięciem ścięgien, mikro-kontuzjami oraz zakwasami. Pamiętaj także, że rysunki i filmiki na YouTubie nie zastąpią nauki.

Oczywiście możesz się nimi posiłkować, ale warto zainwestować w kurs jogi twarzy online lub warsztaty stacjonarne. Inwestycja na pewno się zwróci, tym bardziej, że oprócz technik, opanujesz także sztukę oddychania oraz poznasz zasady odpowiedniej postawy w trakcie wykonywania ćwiczeń jogi twarzy.

Co więcej, Twój osobisty program treningowy odpowie także na tak ważne pytania, jak „od jakich ćwiczeń jogi twarzy zacząć”, lub „jak po kolei wykonywać ćwiczenia jogi twarzy”. Pamiętaj także, że osobista konsultacja oraz indywidualne szkolenie pozwoli Ci idealnie dopasować ćwiczenia do Twoich potrzeb oraz aktualnej kondycji mięśni twarzy. 

2. Zarezerwuj 2 x 10 minut każdego dnia

To naprawdę niewiele, aby cieszyć się wyraźnie gładszą i odmłodzoną twarzą oraz podarować sobie pro-zdrowotny relaks. Pamiętaj jednak, że joga twarzy zapewni Ci efekty, których pragniesz jeśli spełnisz dwa ważne warunki. Pierwszy to prawidłowo wykonywane ćwiczenia, drugi natomiast wiąże się z i systematycznymi treningami – bez dłuższych przerw w kalendarzu.  

Pamiętaj, że 20-sto minutowy trening to tak naprawdę dwie serie po 10’ każda. Możesz zatem ćwiczyć rano i wieczorem lub o dowolnej porze pamiętając, aby między jedną a drugą serię zrobić kilkugodzinną przerwę. Unikniesz w ten sposób znużenia i przetrenowania mięśni twarzy. 

 3. Zadbaj o odpowiednią atmosferę

Dom to Twój azyl i osobista strefa komfortu, a joga twarzy lubi spokój i atmosferę odprężenia. Wystarczy Ci przecież kilka minut, aby się wyciszyć i wprowadzić w dobry nastrój.

Zanim zaczniesz wykonywać ćwiczenia, pomyśl o czymś przyjemnym – możesz wyobrazić sobie, że wypoczywasz na rajskiej plaży pod dachem błękitnego nieba, a Twoją duszę otula przyjemny szum fal.

Puść sobie spokojną muzykę i weź kilka głębokich wddechów oddychając przeponą. Dzięki tym prostym czynnościom pozbędziesz się napięć i zapewnisz sobie lepsze efekty treningu.

4. Wystarczy Ci lusterko

Joga twarzy w domu to metoda treningowa, który właściwie nie wymaga miejsca. Tak naprawdę, wszystko, czego potrzebujesz to lusterko, aby kontrolować wykonywane ruchy oraz skuteczniej koncentrować się na ćwiczeniach.

Gdy zdobędziesz biegłość, to z czasem zrezygnujesz z lustra, ponieważ wyrobisz w sobie pamięć ruchową. Dzięki temu będziesz mogła ćwiczyć jogę twarzy dosłownie wszędzie – w domu, w pracy, czy w podróży.  

JOGA TWARZY W DOMU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Odkryj pakiet przydatnych wskazówek

Rozpoczynając ćwiczenia jogi twarzy w domu, pamiętaj, aby stosować się do kilku ważnych zasad, które decydują o skuteczności treningu i jego bezpieczeństwie.

  • Wycisz się i rozluźnij.
  • Wykonuj ćwiczenia bez pośpiechu i dokładnie.
  • Kontroluj oddech i angażuj swoją przeponę.
  • Ściągnij łopatki, a prostując plecy bardzo delikatnie unieś brodę.
  • Ćwicz systematycznie (2 x 10’ dziennie).
  • Nie dokładaj z dnia na dzień kolejnych serii treningowych, aby uniknąć przetrenowania.

Powyższe zasady nie wymagają od Ciebie wielkiej sprawności, a raczej samoświadomości oraz wiedzy. Jeśli będziesz pamiętać o tych ważnych regułach, to zwiększysz efektywność wykonywanych ćwiczeń jogi twarzy oraz unikniesz mikro-urazów i zakwasów.

JOGA TWARZY W DOMU – EFEKTY

Odmłodzenie | Lifting | Odprężenie

Systematyczna joga twarzy w domu sprawi, że:

  • przyspieszysz mikro-krążenie krwi;
  • głęboko dotlenisz skórę właściwą;
  • wpłyniesz na produkcję elastyny i kwasu hialuronowego;
  • odbudujesz włókna kolagenowe;
  • będziesz przeciwdziałać grawitacji i ciążeniu skóry i mięśni twarzy ku dołowi.

A tym samym, m.in:

  • wygładzisz zmarszczki i bruzdy;
  • ujędrnisz skórę twarzy, szyi i dekoltu;
  • zyskasz efekt liftingu - podniesiesz opadające policzki i kąciki ust;
  • pozbędziesz się worków pod oczami;
  • zyskasz spokojniejszy sen;
  • pozbędziesz się napięcia i dyskomfortu.

Przeczytaj kolejne 2 artykuły i sprawdź, jak zapewnić sobie widoczne efekty!

Chcesz zadać mi pytanie? Zadzwoń lub napisz!
renata@yoganatwarzach.pl   |   +48 604 167 831
Podziel się tym artykułem na Facebooku. Kliknij